آموزش بستن شال به سبک جدید
نوشته شده توسط : پلیکا

آموزش تصویری ۱۰ روش بستن روسری و شال ساتن به سبک جدید

کلاه را سر کنید و روسری را روی آن قرار دهید، گرهی آزاد به آن بزنید و گوشواره حلقه‌ای، آویز یا کوتاه بپوشید، آرایشی ملایم متناسب با لباستان داشته باشید، اگر تاپ و شلوار لی می‌پوشید انتخاب کفش پاشنه بلند گزینه‌ی خوبی است و چنان چه انتخاب شما تونیک یا پیراهن بلند با شوار تنگ باشد، پاشنه‌ی فلزی مناسب‌تر است. در مدل ترکیه‌ای همانند روش‌های قبل روسری را در حالی که یک سمت آن بلندتر است روی سر قرار دهید، یک سنجاق زیر چانه خود بزنید و سپس طرف بلند را از روی سر عبور دهید و مطابق با مراحل ۵، ۶ و ۷ سه چهار تا در آن ایجاد کنید. بسیاری از خانم ها برایاینکه شخصیت زیبایی داشته باشند از حجاب استفاده می کنند اما انتخاب سبک ایده آل بستن روسری می تواند کمی دشوار باشد چرا که باید سبک حجاب به فرم صورت شما بیاید.

روسری را به شکل مستطیلی در بیاورید و روی سرتان بیاندازید باید یک طرف روسری بلندتر از قسمت دیگر باشد حالا از جلو روسری را با سنجاق محکم کنید و قسمت بلندتر را از روی سر خود رد کنید. شما دقیقا نوع چهره خود را می شناسید، بنابراین اگر فکر می کنید پیشانی شما پهنتر از چانه تان است، سعی کنید بین پهنای پیشانی و حجم گردن و قفسه سینه تعادل برقرار کنید. امروزه، مدل های مختلفی برای بستن روسری  مانند روسری تور و پولک‌دار، بستن به روش اسپانیایی، روسری مثلثی، الامیره و بعضی در فرم دوخته شده، در دسترس هستند. امروزه در دنیای مد روشهای مختلفی برای حجاب و بستن روسری طراحی شده است که نه تنها از نظر مذهبی، بلکه از نظر زیبایی و شیک بودن هم مورد توجه قرار گرفته است.

امیدواریم با کمک روش های بستن روسری امروز آی آر میکس توانسته باشید فرم صورت خود را شناسایی و یک سبک بستن روسری مناسب را برای خود انتخاب کرده باشید. همانطور که مستحضر هستید روش های مختلفی برای بستن روسری وجود دارد که هر بانویی بسته به سلیقه شخصی خود می تواند از مناسترین این روش ها استفاده کند. می توانید روسری را در این حالت نگه دارید و یا به مرحله بعدی بروید، قسمت طولانی را به صورت حلقه پشت سر برده و مجدد آن را با یک سنجاق محکم کنید. روسری چند رنگ می تواند خلق و خو و روز شما را زیباتر کند و حتی به لباس های خسته کننده، لباسهای سیاه و سفید یا لباسهای ساده شما جلوه می‌ دهند.

 

بستن شال | آموزش بستن شال | مدل بستن شال

اگر به استایل اطرافیان تان دقت کنید می بینید که بسیاری از خانم ها با وجود داشتن شال های متعدد فقط یک مدل بستن شال را بلد هستند و در مهمانی های مختلف با همان مدل شال شان را می پوشند. در این آموزش مشاهده می کنید که چطور یک شال کوتاه کرپ حریر را طوری سر کنیم که بلند به نظر برسد! برای این کار باید شال را از عرض سر کنید. این آموزش های ویدیویی بستن شال علاوه بر صفحه اینستاگرام فروشگاه کاشانه برای استفاده شما عزیزان در این صفحه نیز منتشر می شوند. اگر از علاقمندان به شال و روسری با طرح به خصوصی باشید مجبورید از طرح مورد علاقه تان هم شال و هم روسری اش را تهیه کنید. پس با دیدن ویدیوهای زیر سعی کنید چند مدل بستن شال را یاد بگیرید تا در موقعیت ها و مکان های مختلف از آن استفاده کنند.

اگر با مشاهده ویدیوی بالا در یوتیوب مشکل دارید می توانید آن را در ادامه در کانال کاشانه در آپارات مشاهده فرمایید. اگر با مشاهده ویدیوی بالا در یوتیوب مشکل دارید می توانید آن را در ادامه در کانال کاشانه در آپارات مشاهده فرمایید. در اینجا انواع کلیپ های آموزشی بستن شال های سه متری الیاف طبیعی که به شال هنرمندی معروف هستند را مشاهده می کنید. گاهی پوشیدن شال همیشگی تان با مدلی جدید باعث زیبا و جذاب تر شدن استایل شما می شود و تحسین همه را بر می انگیزد. به دنبال آموزش بستن شال می گردید؟ یادگیری بستن شال با مدل های مختلف برای هر بانوی ایرانی الزامی است. شاید شما هم از آن دسته از خانم هایی هستید که با سر کردن شال های ضخیم پاییزه و زمستانه مشکل دارید.

اگر تصور می کنید برای خلق استایل شیک تنها راه خرید شال جدید برای مانتوتان است اشتباه می کنید. در صورتی که مدل های مختلف بستن شال در استایل خانم های ایرانی موجب تغییر شگفت انگیزی می شود. پیشنهاد می کنم اگر به چنین آموزش هایی علاقه دارید صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید. در این ویدیو نحو سر کردن شال الیاف طبیعی سه متری را به نحوی متفاوت مشاهده می کنید. در این ویدیو نحو سر کردن شال هنرمندی به شکل هدشال یا شال هد دار را مشاهده می کنید. در این ویدیو یک مدل شیک و زیبا برای بستن شال مخصوص مهمانی را مشاهده می کنید. ولی با ترفند این ویدیو یاد می گیرید که چطور هر شالی را به سبک روسری سر کنید!.

 

آموزش بستن شال به مدل های جدید و جذاب مناسب برای عید و مجالس رسمی

آموزش بستن شال : استفاده از مقنعه در محیط های اداری جزء قوانین کاری است اما در جامعه می توان با بستن شال یا روسری حجاب خود را حفظ کرد ، اگر کمی خوش ذوق و شیک پوش و البته خوش سلیقه باشید به راحتی می توانید از شال و روسری به طرق متفاوت و مدل های مختلف استفاده کرد ، بر همین اساس سایت مجله تصویر زندگی در این مقاله چندین نمونه از آموزش بستن شال را به روش ها و مدل های مختلف برای شما به نمایش گذاشته و امیدواریم که از دیدن این مدل ها لذت برده و استفاده لازم را ببرید.

مدل های جدید بستن روسری 1400

روسری های قواره کوچک در یک سری مدل ها بیشتر خود را نشان می دهند مثل مدل های ساده تر و روسری های قواره بزرگ جهانی از تنوع را در اختیار شما قرار می دهند و دست شما در بستن انواع گره باز تر است پس هنگام بستن روسری به ابعاد آن دقت کنید. اگر شما در مدل بستن روسری بزرگ مهارت زیادی ندارید برای شما بهتر این است که از گره های ساده برای بستن روسری تان استفاده کنید این گره ها در عین سادگی زیبا و جذاب هستند و می توانند فرم و استایل زیبایی به نحوه بستن روسری شما بدهند. می توانید روسری را روی سر انداخته و یکی از گوشه های مثلثی آن را از زیر گوشه ی دیگر رد کنید و به پشت سر در سمت مقابل وصل کنید به این شیوه گوشه ی دیگر آزاد روی شانه ی شما به سمت پایین می ماند و به استایل شما زیبایی و جذابیت می دهد.

انتخاب روسری مناسب و رنگ آن و تناسب آن با صورت و آرایش و استایل شما یک مسئله است و مدل هایی که می توانید روسری خود را روی سرتان ببندید مسئله ای دیگر، که باعث می شود باز هم با دنیایی از تنوع رو به رو شوید. در این بخش مدل مجلسی دیگری آموزش داده شده است، که این مدل بستن روسری، با توجه به جنس روسری مجلسی  در جاهای مختلف قابل استفاده است، اما معمولا با روسری های قواره بزگ، بهتر و راحتتر بسته می شوند. مدل هایی که برای بستن روسری در قرار های معمولی تر و استایل های کژوال استفاده می شود، معمولا ساده تر است و با استفاده از روسری هایی که نخی هستند بسته می شود که کمتر روی سر شما لیز بخورد.

به این شیوه که ابتدا دو طرف لبه های روسری را زیر چانه با یک سنجاق ریز فیکس می کنیم و بعد گره را می زنیم حتی گره عادی هم یکی از مدل هاست که روی روسری ساتن استایل شیک و مجلسی به شما می دهد. روسری را برعکس روی سر انداخته به شیوه ای که برش مثلثی آن روی  صورت و بالای پیشانی بیفتد سپس دو لبه ی آن را از پشت سر و گردن گره می زنیم و مجدد بالای سر آورده و دوباره گره می زنیم. در عکس زیر همانطور که می بینید، ابتدا یکی از لبه های روسری را به پشت شانه انداخته و لبه ی دیگر آن را هم از جلوی سینه همچنین از پشت گردن رد کرده و دوباره به جلوی سینه می آوریم. برای مثال میتوانید هنگام بستن روسری یک طرف آن را کوتاه تر در نظر بگیرید و به طرف مقابل کلاه حجاب وصل کنید و طرف دیگر را آزادانه روی شانه ی مقابل خود بیندازید.

 

منبع





:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: